sobota, 23 sierpnia 2014

Jakim czytelnikiem jestem? Czyli kilka słów o moich książkowych nawykach... :)

Na początek trochę o mnie i moich zwyczajach:
  • Zazwyczaj nie czytam dwóch książek na raz. Wolę w pelni skupić się na jednej. Wyjątkiem są lektury. :) 
  • Zdecydowanie wolę literaturę zagraniczną, aczkolwiek ostatnio jestem co raz bardziej przekonana również do Polskiej prozy. 
  • NIGDY nie zaginam rogów książki, w celu zaznaczenia miejsca w którym skończyłam. 
  • Uwielbiam mieć książki na własność, jednak ze względu na to iz w dzisiejszych czasach ceny książek sa kosmiczne, bardzo często wyporzyczam interesujące mnie pozycje z biblioteki. 
  • Wolę książki w miekkich oprawach. 
  • Kocham zapach nowych książek <3
  • Nie mam nic przeciwko kupowaniu książek w antykwariatach. To właśnie w jednym z nich upolowałam prawie całą serię Dom Nocy w baardzo niskich cenach. :D 
  • Nie jestem zwolenniczką e-booków. Jedyne książki jakie czytam to te wydrukowane na papierze! :)
  • Mam zwyczaj liczenia stron w rozdziale. 
  • Czasami kiedy wydaje mi się, że nie mam już ochoty czytać zamykam książkę i odkładam ją na bok po czym po chwili wpatrywania się w jej okładkę powracam do dalszego czytania. 
  • Mam dziwny zwyczaj czytania ostatniego zdania w książce. :D 
  • Nigdy nie kończę czytania w połowie rozdziału, zawsze musze doczytać do końca. 
  • Czasmi podczas czytania niezwykle rozpraszają mnie nawet najdrobniejsze odgłosy, np telewizor oglądany za ścianą lub osoby rozmawiające obok mnie. Potrafię wtedy nieświadomi czytać kilka razy te samo zdanie i dopiero po pewnym czasie dociera do mnie sens tych słów. 
  • Książkowe wyprzedarze to dla mnie raj. 
To byłoby chyba na tyle.... :) Już niedługo pierwsza recenzja. Na moim celowniku znajdzie się kryminał polskiej pisarki Olgi Rudnickiej, pod tytułem Natalii 5. :)
Do następnego 
-Ewa 

1 komentarz:

  1. Cudny blog, estetyczny i ładny nagłówek. Brakuje odwiedzin, obserwatorów. Bardzo chętnie zaobserwuje! Mogę dodać pod ocenę moją książkę? (oryginalna)
    Chętnie nawiążę też współpracę polegającą na obustronnej reklamie, co Ty na to? :) GG 37964633
    skrzydla-nielota.blogspot.com
    Skrzydła Nielota

    OdpowiedzUsuń